24 aprilie 2009

Blaaah's and excuses

.
Imi cer scuze ca n-am mai postat de atata vreme. Probleme cu restantele, cu sanatatea, etc... nu conteaza. Intre timp am primit de la Synchron Bitwave o tema, sa fac un review la noul album Depeche Mode. S-a facut... in a few days.

A aparut si noul single Placebo, For What It's Worth... nu mai am chef de criticat. E prost, ce sa zic... Bine, ascultabil, versuri dragutze, dar nu ma atinge la corazon. Placebo nu mai sunt ce au fost. Molko arata ca o fata batrana, clipul e o combinatie de This Picture cu cliseele indie-alternativului din prezent: bands performing in elegant suits. Boring... Tobarul parca e din Blink 182, iar Stef si-a tras freza emo, sa puna capac la toate.

In perioada urmatoare vor fi posturile cam tot la fel de rare, cam din aceleasi motive. Unde sa mai pun ca mai am si lucrarea de licenta de terminat. Dar sper ca dupa iulie, sau din septembrie (cel tarziu) o sa pun blogul din nou pe picioare, si voi avea mai mult timp si dispozitie de scris. M-am gandit la rubrici noi, etc, etc... Nu stiu cat de multi mai sunt interesati de harababura mea de blog , pentru ca in ultimul timp nu prea am postat lucruri noi, ci mai mult din vechile mele obsesii. In fine... asta e. Mersi de intelegere. Nu mai am chef de scris:P

5 comentarii:

bristolbeats spunea...

hei... chiar prost noul single placebo. speram la mai mult.

hai sa-ti fac cateva recomandari pt weekend... :)

Art Brut - Art Brut Vs. Satan (2009)
Kissogram - Rubber & Meat (2009)
Metric - Metric-Fantasies (2009)
The Horrors - Primary Colours (2009)
Jarvis Cocker - Further Complications (2009)
Strange Boys - And Girls Club (2009)

cam asta am ascultat ultimele saptamani si mi s-a parut OK.

(daca nu le gasesti let me know)

Susana spunea...

merci de recomandari. sper sa am timp sa le ascult.:D

Cojocar Petru spunea...

E tare blogul tau, sper sa scrii in continuare!
E clar ca ai ceva de spus, eu zic ca ai avea mult mai mult de spus, esti talentata in a-ti exprima gandurile, prea talentata cateodata.
Tine-o tot asa... si vechile obsesii ne reamintesc ce eram si cum ne schimbam zilnic si ramanem aceeasi pentru maine, nu le nega, incearca sa le intelegi.

Susana spunea...

duuude, is that u? n-am mai vb de un car de ani:P

Merci de aprecieri, o sa mai scriu, acu nu prea am chef... vacanta, lipsa de net, etc. :)

Cojocar Petru spunea...

Yep, it's me :)
Iti citesc blogul de foarte mult timp, insa nu prea am interactionat..
E foarte interesant sa citesc si sa aflu parerile tale si ideile despre muzica si in general, de cand nu am vorbit te-ai schimbat foarte mult :)
Sper ca totul e "bine" in viata si sper sa mai apucam sa vorbim si noi.. sa schimbam un "pahar" de vorbe ;)