18 octombrie 2010

MGMT covers The Velvets...

Avand o mare obsesie cu melodia New Age de la Velvets in ultima perioada, am gasit un cover a celor de la MGMT (care nu prea imi plac, in case you wonder), dar care mi se pare foarte fain, in sensul ca e chiar genial... Nu stiam ca si MGMT sunt fani Velvet Underground. De fapt, daca ma gandesc... cam toata populatia anglo-saxona e. ;))




Nu stiu exact despre ce e melodia asta, dar pe mine ma duce cu gandul la o aventura fan - megastar. Am citit ca ar fi adresata unei actrite, Kim Novak, whatever. Ma cam dezamageste cand aflu semnificatia adevarata a unor melodii, pentru ca pentru mine insemnau altceva inainte. Cred ca e bine cateodata sa iti pastrezi semnificatia proprie... atata timp cat nu o sa pui White Wedding a lui Billy Idol la vreo nunta :))

In ultimul timp am gasit o multime de coveruri foarte misto Velvets. Cred ca o sa urmeze un post cu asa ceva... ;)

Niciun comentariu: