23 mai 2008

The Kills - Last Day of Magic

.
Nou videoclip de la The Kills la piesa mea favorita de pe Midnight Boom, Last Day of Magic. Awww!!

Niciodata nu inceteaza sa ma uimeasca trupa asta... Da ce clip! Imi aduce un pic aminte de Fight Club, cotonogeala de placere:D Violenta intre un barbat si o femeie nu m-a incantat nicicand, dar la The Kills... e altfel: agresivitatea e pur si simplu ceva intrinsec. Nu mi-as putea imagina The Kills fara agresivitatea si tensiunea aceea subtila de pe scena, fara energia care curge aproape vizibil intre cei doi. They were like... ment for each other. Sunt cel mai tare si fierbinte duo pe care l-am vazut ever.

Last Day of Magic
va fi lansat ca single pe 16 iunie, si artwork-ul va fi, din cate am inteles eu, selectat din postcard-uri uploadate de catre fani pe site-ul oficial. Deci, cei interesati... go for it!

"My little tornado, My little hurricano, Last day of magic... Where are you?"


Niciun comentariu: