11 august 2008

Placebo si noul tobar

.
Mare veste mare!!! Placebo au din nou tobar... pe Steve. Nu Steve Hewitt de data aceasta, ci Steve Forrest, fost component al trupei Evaline.

Baietii se pregatesc de zor pentru noul album. Au intrat in studio undeva in Torronto, Canada, impreuna cu noua lor achizitie. Producator pentru cel de-al saselea album va fi David Bottrill (cunoscut pentru colaborari cu Tool, Silverchair, dEUS). Din cate am auzit, albumul va avea o tenta rock in spiritul PJ Harvey si My Bloody Valentine.

Pana acum suna nemaipomenit! Sa vedem ce o sa iasa...

6 comentarii:

Ioana spunea...

Sa vedem, sa vedem, sa vedem! :D
Si mai ales sa ascultam...

Susana spunea...

daps...:D
chiar ma uitam ieri la posteru meu rapciugos din camera, si incercam sa mi-l imaginez pe Forrest, fata-palida in locul lui Hewitt. Nu se lipea ceva...:( Hewitt ramane ze best!!

Au mai avut ei tobari spalaciti, si tot s-au descurcat. Am incredere in Bri & Stef... Sunt f curioasa ce o sa iasa, mai ales ca imi place f mult si PJ, si MBV. Can't wait:D:D

Si ms de comment:)

Ioana spunea...

Waaa, eu n-am apucat niciun poster de pe nicaieri :(. O fi rapciugos, da' macar e. Vreau si euuuuu ;))

Si eu sunt curioasa, foarte, mai ales ca eu am inceput sa-i indragesc dupa lansarea de la "Meds" (si de atunci asteptam un nou album!). Ceea ce mi se pare..ciudat la tipu' nou e ca il cheama tot Steve (stiu ca numele asta il are de mic da' :-??). Asta e.

Ma bucur ca te-ai intors pe blog :D. Eu scriu de pe calculatorul verisoarei mele si nu prea am asa mult timp sa ascult, mai ales cu boxele deschise. Si nici n-am cum sa iau muzica...Astept sa se termine vacanta, sa ajung si eu acasa (numai ca sa ascult in liniste)...
Si nu trebuie sa-mi multumesti pt comment, cand am vazut ce ai scris, a fost ca un impuls (mai ales ca era mic ca vai de el).

Susana spunea...

Da, si eu ma gandeam cum de au gasit tot un Steve. Ii cam nasol ca il cheama tot asa...:( Or fi zis: "Ok guys, u want Steve back, huh? Here's Steve! Tadaaam..." And we say: "Run, Forrest, run!" Kinda silly ;))

E bine si asa decat deloc...

Not back yet... si io scriu de la compu sora-mii:D Cam pe fuga, asa... I know how u feel.:D

Ioana spunea...

Ihi, vezi fanii urland la urmatoarele concerte "Steve we want you back" si el (Forrest) "I'm here already" :)).

Eu nu auzisem pana acum de trupa Evaline (sa ma ascund dupa scaun?) si imi sucesc gatu' imaginandu-mi un Placebo cu tente de Tool :/(parca zici ca vorbesc de culori).

Oricum... ce frumos ar fi daca ar veni si pe aici intr-un turneu de promovare... vise, viiise.

Am vazut ca ai fost si pe youtube, citisem si posturile recente de pe blog, si ma gandisem ca ai reinceput activitatea ;)). A, da, siiiii (cred ca trebuia sa-ti zic de mai demuuult, cand am facut-o) te-am adaugat in blogroll, daca nu te superi:D. Ca sa te gasesc mai repede cand sunt pe alte calculatoare... ahm, speri sa nu te superi.

Susana spunea...

Evaline au fost support band pt turneul Meds, de acolo ii stiu si eu.

Merci ca m=ai adaugat in blogroll, e chiar o onoare:D I'll add you too, right away:D