29 august 2008

Razvan Crivaci face coveruri Placebo?

.

Razvan Crivaci - Meds

Am ramas foarte placut surprinsa sa gasesc un cover Placebo facut tocmai de Razvan Crivaci. Si am fost si mai placut surprinsa cand l-am ascultat. Il stiu de mult pe Crivaci, si nu imi imaginam sa cante "dubiosenii" gen Placebo.

Prima data am auzit de el de pe o caseta de la un prieten cu CASH, trupa de rock in care a activat prin anii '80. Imi ziceam pe atunci : Uite, tipu asta se pricepe... Am fost dezamagita apoi sa il vad in concursuri gen Eurovision, Cerbul de Aur, Mamaia si compania. Desi nu puteam nega potentialul lui, parca incepuse sa intre in categoria artistilor care se agata de penibilitatile si vechiciunile celor de la TVR sa se faca remarcati. Acolo a si ramas...

Dar coverul asta mi se pare chiar bun. Pacat ca lipseste partea cu "and the sex, and the drugs, and the complications..." Era prea frumos:P

Nu i-ar strica o schimbare de stil in spiritul acestei melodii. Daca vine in Timisoara, ma duc la concert cu pancarta scris mare "canta Placebo-Meds".

2 comentarii:

Lyna spunea...

suna chiar foarte bine, thanks for showing.

Susana spunea...

cu mare placere:D Thx for stopping by:D