6 octombrie 2008

In love with Thom...


Ar fi trebuit sa scriu asta cam acum o luna de zile, cand era vremea aia ploioasa si rece, si cand, de fapt, a inceput sa imi placa Thom. N-am avut chef.

Am neglijat mult timp albumul lui solo pt simplul motiv ca nu puteam asculta din Radiohead mai mult de 5 piese consecutiv. Am ascultat sumar si The Eraser, dar mi se parea un sir nesfarsit de miorlaituri. Acum a devenit unul dintre albumele mele preferate. E fantastic cat de mult depinde momentul si starea in care asculti ceva.

Si desi tot nu pot asculta Radiohead, pot sa spun cu mana pe inima ca Thom Yorke e un fel de geniu. Am vazut niste live-uri, si oau... cum a reusit sa transpuna sunetele electronice de pe album pe chitara acustica, cat de patruns canta, cum arata ca un mic soricel plouat... just lovely!

Thom Yorke makes me feel like a little happy alien in this big strange world...

Black Swan a fost melodia care m-a fermecat instant. Apoi au urmat si The Eraser, And It Rained All Night si Harrowdown Hill. Ufff, ce album...

Thom Yorke - Black Swan

Niciun comentariu: