21 decembrie 2007

Today la Powerplay :: The Kills - Call it Art

Melodia e un cover al piesei "Le chanson de slogan" (Serge Gainsbourg) si se gaseste pe compilatia Monsieur Gainsbourg Revisited, un album tribut lui Serge Gainsbourg, care consta intr-o serie de coveruri in limba engleza, inregistrate special pentru aceasta ocazie, de artisti din zilele noastre (The Kills, Placebo, Portishead, Tricky, Cat Power, Michael Stipe, Franz Ferdinand, etc)

Desi albumul a aparut in 2005, si desi stiam multe piese de pe el, abia acum cateva zile l-am ascultat cap-coada. Si m-a impresionat intr-un mod foarte placut coverul celor de la The Kills (care spre marea mea rusine nu il mai auzisem pana acum). Vocea lui Alison reuseste iar sa faca ravagii in catalogul meu cu obsesii.

Simt nevoia sa spun cateva cuvinte si depre The Kills, deoarece se numara printre trupele mele preferate. Sunt o trupa de garage-indie-rock, formata din VV(aka Alison Mosshart) si Hotel (Jamie Hince). Istoria lor a inceput in 2000, an in care cei doi s-au decis sa lase toata istoria lor muzicala in urma, si noul proiect sa devina "anul zero al carierei lor muzicale". De atunci cei doi ne incanta cu o combinatie foarte interesanta de minimalism, mister, agresivitate subtila, ritmuri obsesive, prestatii live senzationale si o voce absolut criminala.

Duo-ul va lansa anul viitor mult-asteptatul lor nou album, care se va numi "Midnight Boom", de pe care au lansat deja single-ul URA Fever, care beneficiaza de un videoclip foarte misto.

[The Kills - Call it Art]


Site oficial: www.thekills.tv (site foarte interesant - de vizitat in special galeria foto)

2 comentarii:

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Ma bucur ca pana la urma ai scris de The Kills! Monsieur Gainsbourg Revisited e un album fenomenal, o gramada de piese de acolo pur si simplu m-au obsedat. L-am descoperit si eu mai tarziu, dupa ce am auzit Requiem For a Jerk, cantata de Mr. Molko. =D

Susana spunea...

Da, pan la urma am scris...:D
Merci de suport. Hug!
Kills and Placebo(including Mr Molko) rocks forever!!!